1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The writer is not famous."

"The writer is not famous."

Çeviri:Yazar ünlü değil.

January 10, 2015

19 Yorum


duygu-duygu5050

ünlü bir yazar değil cümlesini neden kabul etmiyor ?

August 26, 2016

Tue422598

"Yazar ünlü değil" ile "Ünlü yazar değil" arasında fark vardir.Birinci cümlede ünlü olmayan bir yazar varken ikinci cümlede yazar olmayan bir ünlü var.

May 13, 2017

Bisnev99

Yazar author değil mi ? Writer da aynı anlama mı geliyor.

March 29, 2016

yagmur-9

author kelimesinin diğer anlamı da yaratıcı demek ama writer yazan, yazar yani writer daha uygun diye düşünüyorum

June 16, 2017

skayman48

yazar tanınmış değil

November 14, 2016

Baran883386

Yazar tanınmış değil olmazmı

February 11, 2017

umit223600

Yazar taninmis degil yazdim kabul etmedi

February 20, 2017

imanaz1

Olumsuz bi kelime var mı cümlede? Ünsüz olması için not olmas8 gerekir mi?

March 15, 2016

buse502921

"Not famous" denmiş

May 16, 2016

gunes16

arkaşlar famous önüne the kullanabilirmiyiz? şimdiden teşekkür ederim

October 26, 2016

phauruq

the writer dediği için birinden bahsediyor bu yüzden çevirirken o yazar desek yanlış olmaması lazım bence bilen açıklasın lütfen

January 2, 2017

yagmur-9

o diye çevirebileceğimiz bir kelime yok ama

June 16, 2017

Alper782979

Yazarlar ünlü değil yazdım kabul etmedi saçma değilmi???

February 20, 2017

yagmur-9

eğer writers olsaydı evet ama writer demiş

June 16, 2017

EmotiveCargo

Hes not?! WOW

February 23, 2017

Tue422598

"O yazar ünlü değil yazdım".Kabul etmedi,neden?

May 13, 2017

yagmur-9

"o" diye bir şey yok çünkü

June 16, 2017

bendenbanane

Yazar popüler degil niye kabul edilmedi?

June 24, 2017

havvaaslan1

Yazar ünlü değil'de negative oldu

August 9, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.