"Thewriterisnotfamous."

Çeviri:Yazar ünlü değil.

3 yıl önce

19 Yorum


duygu-duygu5050

ünlü bir yazar değil cümlesini neden kabul etmiyor ?

2 yıl önce

Tue422598

"Yazar ünlü değil" ile "Ünlü yazar değil" arasında fark vardir.Birinci cümlede ünlü olmayan bir yazar varken ikinci cümlede yazar olmayan bir ünlü var.

1 yıl önce

Bisnev99

Yazar author değil mi ? Writer da aynı anlama mı geliyor.

2 yıl önce

yagmur-9

author kelimesinin diğer anlamı da yaratıcı demek ama writer yazan, yazar yani writer daha uygun diye düşünüyorum

1 yıl önce

imanaz1

Olumsuz bi kelime var mı cümlede? Ünsüz olması için not olmas8 gerekir mi?

2 yıl önce

buse502921

"Not famous" denmiş

2 yıl önce

gunes16

arkaşlar famous önüne the kullanabilirmiyiz? şimdiden teşekkür ederim

2 yıl önce

skayman48

yazar tanınmış değil

2 yıl önce

phauruq

the writer dediği için birinden bahsediyor bu yüzden çevirirken o yazar desek yanlış olmaması lazım bence bilen açıklasın lütfen

1 yıl önce

yagmur-9

o diye çevirebileceğimiz bir kelime yok ama

1 yıl önce

Baran883386

Yazar tanınmış değil olmazmı

1 yıl önce

umit223600

Yazar taninmis degil yazdim kabul etmedi

1 yıl önce

Alper782979

Yazarlar ünlü değil yazdım kabul etmedi saçma değilmi???

1 yıl önce

yagmur-9

eğer writers olsaydı evet ama writer demiş

1 yıl önce

EmotiveCargo
EmotiveCargo

Hes not?! WOW

1 yıl önce

Tue422598

"O yazar ünlü değil yazdım".Kabul etmedi,neden?

1 yıl önce

yagmur-9

"o" diye bir şey yok çünkü

1 yıl önce

bendenbanane

Yazar popüler degil niye kabul edilmedi?

1 yıl önce

havvaaslan1

Yazar ünlü değil'de negative oldu

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.