"I listen to songs."

Traducere:Eu ascult cântece.

January 10, 2015

7 comentarii
Această discuție este blocată.


voinescu1

"To "şi "two " se pronunță la fel?


Petronela279569

Da, se pronunta la fel [tu:]


LaurentiuC3526

Nu stiu sigur dar de ce mai este pus si 'to' ..


Petronela279569

Sunt cateva reguli de folosire a particulei "to". In acest caz este o prepozitie si urmeaza dupa verb pentru a indica locul, directia sau ceea ce faci intr-un anumit moment dar indreptat catre cineva sau ceva anume, de exemplu: I am speaking to your brother; I listen to you....;


Cristian314351

Verbul to listen impune folosirea particulei "to"


AndreiStefan77

Melodii in loc de cantece?!


Mia524543

Nu am suficiente explicatii pentru a intelege folosirea corecta a lui " to".

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.