Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I listen to songs."

Traducere:Eu ascult cântece.

acum 3 ani

5 comentarii


voinescu1

"To "şi "two " se pronunță la fel?

acum 2 ani

Petronela279569

Da, se pronunta la fel [tu:]

acum 1 an

LaurentiuC3526

Nu stiu sigur dar de ce mai este pus si 'to' ..

acum 1 an

Petronela279569

Sunt cateva reguli de folosire a particulei "to". In acest caz este o prepozitie si urmeaza dupa verb pentru a indica locul, directia sau ceea ce faci intr-un anumit moment dar indreptat catre cineva sau ceva anume, de exemplu: I am speaking to your brother; I listen to you....;

acum 1 an

AndreiStefan77

Melodii in loc de cantece?!

acum 3 ani