1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not think of death."

"I do not think of death."

Çeviri:Ben ölümü düşünmem.

January 11, 2015

13 Yorum


sawashian

There are death HACI :D


nr_cakir

We will die someday ...


Hakan56334

Not someday one day


Simandir

Every human will taste the death


chrigugegl

Every human will taste death.


DenizKama

Of'un -e, -a manaları da var mıydı yaa.. Bir sorum vardı, burada death önünde of kullanmasak cümle yine de doğru olmaz mıydı? ve of yerine to kullansak to'nun -e, -a manalarına geldiğini bildiğimiz için. Nolur yani nolurrr? İngilizce bize kızar mı bu büyük bir hata mı der yoksa olabilir deyip umursamadan geçer gider mi? Veya death önünde 'the' kullansak noooolur ki yani? Özgür olsak mesela desek ki: 'I don't pay attention to death' desek. eskiden mind vardı; 'I don't mind to death' desek ve benzer biçimde yakın manada 'I don't care to death' desek. Nolur kıyamet mi kopar?


Mesutov

I do not think the death olurmuydu


Fememed

Bildiğim kadarıyla Think tek başına kullanılmıyor hocam. Think'ten sonra "of" ya da "about" kullanman lazım. Mesela en basit örnek ile seni düşünürüm cümlesi "i think you" şeklinde değil de "i think of you" şeklinde kullanılıyor. Yani the yerine about kullanmış olsan biraz daha mantıklı bir cümle olabilirdi ama think the şeklinde bir kullanıma daha duolingo'da denk gelmedim.


W_W12

Allah korusun , nasıl soru böyle.


W_W12

Bi Zahmet :D <3 XD


W_W12

Ya dead ile death arasındaki fark nedir söyleyebilir misiniz?


lejonetlex

Dead=Ölü Death=Ölüm


lalelalelale

Yeter artık böyle karamsar cümleleri bırakın da yaşamın güzelliği ile ilgili cümleler kurun.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.