1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They read the newspapers."

"They read the newspapers."

Переклад:Вони читають ці газети.

January 11, 2015

8 коментарів


Andriy232771

Слово read чомусь було прочитане як /red/, а не /ri:d/, тому я переклав як читали замість читають. В інших вправах цієї теми минулий час не зустрічався, але звідки ж можна було знати, що дійсно помилка в голосовій підказці.


nji0

Еммм а чому тут the означають 'ці'


IcYQ11

До чого тут ці?


murphypjace

Note on the audio - the past tense pronunciation is used here which doesn't match up to the answer. The audio needs to be corrected so that the present tense pronunciation of "read" is used.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.