Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I like all books."

Çeviri:Ben bütün kitapları severim.

0
3 yıl önce

15 Yorum


cenkdemirkiran

her kitabı severim ile bütün kitapları severim arasında bir fark var mı?

2
Cevap ver3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Bilmem çünkü Türkçe öğrenirim. Ana diliniz Türkçe olsaydı bana anlat rica ederim. Bir fark var mı yok mı? Varsa ne farklı?

1
Cevap ver2 yıl önce

adil_english

Bizim ana dilimizde her ve bütün aynı anlamda kullanılır.Bütün çocukları severim ve her çocuğu severim arasında sadece tekillik ve çoğulluk farkı vardır.Ama ingilizcede ikisinin de tek bir karşılığını görebiliyorum: I love all students.

0
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Belki "Her kitabı severim." sadece (mesela) odadaki kitaplar mı? Yani "I like every book (in the room)."

Belki "Ben bütün kitapları severim." dünyadaki kitaplar mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

adil_english

Yok uzaydaki

0
Cevap ver12 yıl önce

ayhangorur

Cümledeki all sözcüğü, hatalı olaraak, a olarak okunuyor.

0
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır gayet doğru okunmakta. "ol" şeklinde. "a" ise "e" diye okunur.

1
Cevap ver3 yıl önce

soresvan

Bunu da kabul etmesi gerekmez mi

0
Cevap ver3 yıl önce

adil_english

Neden bütün kitapları severim olmuyor?? All bütün anlamında kullanılmaz mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

rmak256467

Hepsi yalan iste

0
Cevap ver8 ay önce

jzlcdh
jzlcdh

Neden burada "kitapları" "kitaplar" değil?

0
Cevap ver2 yıl önce

Nimetullah11

Good

0
Cevap ver2 yıl önce

Nimetullah11

All bütün tüm demek

0
Cevap ver2 yıl önce

Yusuf_bilici

Türkler candır

0
Cevap ver8 ay önce

rmak256467

Kitap severim dedim yaaaa bunlar cok kazik sorular

0
Cevap ver8 ay önce