"The men read."

Переклад:Ці чоловіки читають.

January 11, 2015

25 коментарів


lingogirl10

а чому чоловік читає не підходить

March 5, 2015

JVo32

а як на слух відрізнити "чоловік" від "чоловіки " ?

July 19, 2016

JVo32

я так зрозумів, що якщо "чоловік" (тобто однина - man) - то буде "reads" , а якщо "чоловіки" (множина - men) то буде "read" the man reads the men read по закінченюю "s" треба відрізняти.

July 20, 2016

gOQq10

The man red,,, правильна відповідь пише "ці чоловіки читають"чому?тут ж однина

February 27, 2019

_-09

Не ці чоловіки читає ви написали в однині і тут товпчете шо множина та як тут вивчиш англ з помилками на своїй навіть мові

November 18, 2017

IrinaTanic

Чому чоловіки читаЛИ, це ж теперішній час

December 7, 2015

Kosmasin

тут вжито теперішній час, просто це множина і нема закінчення -s

January 15, 2016

Tatawoman

это же аудио, и не понятно,'' що чоловік - man, а тут стоїть men - чоловіки''.

July 19, 2016

kwIE17

А чому на слух в цьому завдонні the читоєця як "де"

May 31, 2019

Zoryana5

ці мужчини читають - чому ні?

January 11, 2015

Milkho

тому що слово "мужчина" зкальковане з російської й вживається переважно у розмовному стилі. Багато письменників, описуючи українських селян XIX - поч. XX ст. вживали це слово для підкреслення селянського діалектизму. Український відповідник цього слова - "чоловік".

January 11, 2015

Zoryana5

відкрила Вікіпедію, почитала... дуже здивована, справді має бути чоловік...

January 13, 2015

Volodymyr___

вікіпедія - вільноредагований ресурс, що не має академічної ваги і не цілком заслуговує довіри

March 31, 2016

IrinkaKisi

Можливо мало б бути правильно що The man read це перекладається як Цей чоловік читає

August 14, 2016

RitaStaros

В мене мікрофон зламався !!!

November 16, 2016

wbFP2

Якщо ці чоловіки то мало б бути: these men. А читаючи слово "read" я зрозуміла що це теперішній час.

January 12, 2017

nazar511093

Я теж так написав

January 1, 2018

TomV167407

чому мужчини не підходить?

April 11, 2018

ale142645
January 22, 2019

AlexanderS179521

тут не "чоловіки" а чоловік, і не читали , а читають

September 13, 2018

WAX115

Цей чоловік читає

November 21, 2018

Sofiia705689

Чому чоловіки читають, там ж немає множини

January 21, 2019

Hanna777424

man - однина men - множина

May 1, 2019

AleksandrGura

Чому цей чоловік читає - не підходить?

August 14, 2015

O.Yevhen

тому що чоловік - man, а тут стоїть men - чоловіки. :) множина... сам частенько механічно описуюсь.

August 27, 2015
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.