"The men read."

Переклад:Ці чоловіки читають.

January 11, 2015

28 коментарів


JVo32

а як на слух відрізнити "чоловік" від "чоловіки " ?


_Love9

Ніяк. Але якщо бути дуже пильним то можна помітити що на писмі вони відрізняються. Чоловік буде man , а чоловіки men


LevDevilMa

Але тут на слух треба


deniko
Mod
Plus

Насправді, man і men читаються інакше, хоча нам важко відрізнити голосні, які вони відрізняються.

Ось тут можна натиснути на диманік біля слова man і слова men і спробувати почути різницю.

man читається як /mæn/ - ота æ - це звук, якого в українській не існує. Він схожий на щось середнє між "е" та "а". Ніби ви читаєте "е", але рот відкриваєте широко, неначе намагаючись сказати "а".

men читається /men/, і ця /e/ - це майжде наша "е".

Ще можна здогадатися по дієслову.

Чоловік читає: The man reads (s у кінці)

Чоловіки читають: The men read (s у кінці немає)

Звичайно, слово read може бути й минулим часом (воно читається інакше, але пишеться так само), і там вже -s непотрібне, тому там важче:

Чоловік читав: The man read

Чоловіки читали: The men read

Просто зараз (1 жовтня 2020) голос говорить "Чоловіки читали", а не "Чоловік читає", я спробую це виправити, але це якось непросто - треба писати запити адмінам.


lingogirl10

а чому чоловік читає не підходить


Danko144817

На слух розрізнинти "чоловік/чоловіки - man/men" дуже важко, але на допомогу приходить закінчення дієслова, а саме "mEn read" та "mAn readS". Однина іменника третьої особи (he, she, it) потребує закінчення пов'язаного з ним дієслова на "s".


UlyanaCh1

Men-чоловіки


deniko
Mod
Plus

Не дуже розумію, чому цей коментар так замінусовано (-5 зараз, але з моїм плюсом буде -4).

Це абсолютно правильна відповідь.

man - чоловік (однина)

men - чоловіки (множина)

The men read можна перекласти як "Чоловіки читають" або навіть "Чоловіки читали" (тому що read у минулому часі пишеться так само, як у теперішньому).

Чоловік читає: The man reads (або A man reads, в залежності від контексту).


Anastasiia808

Бо там чоловіки а не * чоловік *


YS4O

Ці мужчини читають


JVo32

я так зрозумів, що якщо "чоловік" (тобто однина - man) - то буде "reads" , а якщо "чоловіки" (множина - men) то буде "read" the man reads the men read по закінченюю "s" треба відрізняти.


gOQq10

The man red,,, правильна відповідь пише "ці чоловіки читають"чому?тут ж однина


IrinaTanic

Чому чоловіки читаЛИ, це ж теперішній час


Kosmasin

тут вжито теперішній час, просто це множина і нема закінчення -s


_-09

Не ці чоловіки читає ви написали в однині і тут товпчете шо множина та як тут вивчиш англ з помилками на своїй навіть мові


Tatawoman

это же аудио, и не понятно,'' що чоловік - man, а тут стоїть men - чоловіки''.


RitaStaros

В мене мікрофон зламався !!!


wbFP2

Якщо ці чоловіки то мало б бути: these men. А читаючи слово "read" я зрозуміла що це теперішній час.


nazar511093

Я теж так написав


OleksandrS179521

тут не "чоловіки" а чоловік, і не читали , а читають


WAX115

Цей чоловік читає


Sofiia705689

Чому чоловіки читають, там ж немає множини


Hanna777424

man - однина men - множина


kwIE17

А чому на слух в цьому завдонні the читоєця як "де"


Dima505456

Ці чоловіки - червоні. Саме так звучить.


733s3

These а не the!!!!! Множина!!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.