A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Whose is the soap?"

Fordítás:Kié a szappan?

3 éve

6 hozzászólás


netpirate85

a felolvasás tisztára úgy hallatszik, hogy "this is the soap"

3 éve

BellaIstvn

Kié ez a szappan? Belefér a fordításba?

1 éve

deninho777
deninho777

Heló István, hát én szerintem nem, mert "ez" = "this"-t jelent. Tehát: "Kié ez a szappan?" = "Whose is THIS soap?" Áldott húsvéti ünnepeket. (Have a blessed Easter.)

1 éve

BellaIstvn

Előbb lövök aztán kérdezek. Ja nem is, előbb kérdezek azután gondolkozom. :) Köszönöm. És most már ezt is tudom, és viszont kívánom: Áldott húsvéti ünnepeket. (Have a blessed Easter.)

1 éve

Lincolnbrahm

én levesnek hallottam...

10 hónapja

TthKlmn

Érthetetlen amik az orra alatt mond!

2 hónapja