Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen çalışırsın."

Çeviri:You work.

3 yıl önce

8 Yorum


MEfeEkinci

You work olucak

2 yıl önce

halil106

Kelimenin altındaki anlam ile dediği anlam farklı.Kelimenin altındaki yazımı verdiği anlam mı yanlış bilmiyorum.Düzeltmeleri lazım.

3 yıl önce

YUSIFZAURZ

Arkadaslar cevap ben islerim i work bence iy sozu i ile okunmamamali cunki i I diye yazilmazli

3 yıl önce

BulentAlki

Neden burada work 's' takisi almadi

2 yıl önce

bvislek

He, she, it de "s" takısı geliyor.

2 yıl önce

efegirayil

he she it alır you almaz

2 yıl önce

Yakup352452

try - çalışırsın demek değil mi

2 yıl önce

efegirayil

evet ben çalışırım

2 yıl önce