"Do zbraně!"

Překlad:To arms!

před 3 roky

7 komentářů


MiroslavM1

arms jako zbraně ve cvičení s tématem Medicína??!

před 2 roky

sebast1ans
sebast1ans

Co znamená tahle věta?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Je to vojenský povel. Strejda Google na to našel např. i toto: http://www.csfd.cz/film/18483-babylon-5-volani-do-zbrane/

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Jo. Jo. Kde jsou doby povinne vojenske sluzby... To kazdy vedel, co je 'do zbrane' :D

před 3 roky

jessie1717
jessie1717

Jsem ženská, je mi 22 let a abych věděla, co tahle věta znamená tak na to jsem povinnou vojenskou službu opravdu absolvovat nepotřebovala... Tohle je o celkové nevzdělanosti a ne o povinné vojenské službě!

před 2 dny

LZt9pqgI

Proč je chybně: Into the weapon ???

před 1 měsícem

Marian348349

Jak poznám, že jde o idiom a ne o prostou odpověď na otázku kam patří ty náboje? Je v takovém případě to the weapon špatně?

před 1 týdnem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.