"Nerede ve kiminle?"

Çeviri:Where and with whom?

4 yıl önce

9 Yorum


Tufigul
Tufigul

neden sadece whom? who nun kullanımındaki sıkınca nedir?

3 yıl önce

Baver3421

Where and with who dedim

1 yıl önce

Denizhun

Where and with who niye olmadi bilen var mi

8 ay önce

Erkmen538248

Who, whom, whose ayrimini aciklayabilir misiniz

8 ay önce

Bedri540593

Who kim whom kime whose kimin cümle sonunda whose kullanılmaz with whom kullanılır

2 ay önce

yavuzslmtas

Whom kelimesini kullanan İngilterede kalmadı, whom kullanılabilen her yerde who kullanılır yanlış olmaz. Ancak tersi doğru değildir. Düzeltilmeli cevap who kelimesinide kabul etmedi

2 hafta önce

yavuzslmtas

*etmeli

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.