1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "بدأت أغطي هذا الموضوع."

"بدأت أغطي هذا الموضوع."

الترجمة:I started to cover this subject.

January 11, 2015

9 تعليقات


ZiadYusuf

حد يشرحها عشان مش فاهمها D":


dawood999211

اظن هذه الجملة تستخدم مثلا في حالة المراسلون او الصحفييون الذين يغطون موضوعات الاخبار


amirmohiy

هو مش started يعنى انا خلاص فعلت فى الماضى يبقى ازاى بدات


TariqHarb

شو الفرق بين stared وbegen ومتى استخدام كل وحدة


HSH.MIA

(Subject - object - topic) مفروض تكون مقبولة


Fe692

I have start covering this subject


flowercoloful

Wright does not have meaning it


SAG.7th

حياكم بنادي اللغة الإنجليزية لمتعه اكثر mwxd8v


MOHAMMADAL825746

Thank you body تسلم ايدك

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.