Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The individuals live here."

Çeviri:Bireyler burada yaşarlar.

3 yıl önce

22 Yorum


emreozmen06

Fertler dedim kabul etmedi. Halbu ki daha önce kendi fert diye cevirmisti. Zoruma gidiyo arkadas böyle pisi pisine gidince soru..

3 yıl önce

firatdmf

aynı sorundan muzdaribim :)

2 yıl önce

slh.mtl

Kişiler ile bireyler arasında ne fark var.individual anlamı kişi, fert, birey

3 yıl önce

adaozgirin

bireyler burada yasiyorlar da olur

1 yıl önce

CanEti2

Bireysel ve münferit aynı kelime

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Bireyler burada yaşarlar." örnekler verebilir misiniz?

2 yıl önce

EsengulPar

Ömrüm boyunca böyle bir cümle kurmadım, başkasından da duymadım. İlk defa Duolingo'da karşılaştım :)

1 yıl önce

osmanemre12as

Bende bireyler yerine insanlar yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

yekzeban1

individuals = fertler

1 yıl önce

mido798886

Live ustune tiklayinca farkli tum cümleyi okuyunca farkli okuyor birinde liv birinde layf

9 ay önce

Nevo253047

Burda dedim yanlış dedi yaaaa

8 ay önce

Mahmad999
Mahmad999

Why I write correctly but does not accept

1 ay önce

Mahmad999
Mahmad999

Why I write correctly but does not accept

1 ay önce

themusti

okuma kismini kolaylastirin kardesim anlamiyo

3 yıl önce

selocan1903

Live yaşar olur .s yokki neden çoğul

2 yıl önce

seyma185054

lives olması gerekmez miydi

2 yıl önce

MuhammedReiz

's' takısı sadece he she it için kullanılır ama indivudals they olur oyüzden s takısı almaz

1 yıl önce

meryem947194

Kişiler yerine insanlar yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

hasan1287

Etmez

3 yıl önce