Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He and I want a beer."

Tłumaczenie:On i ja chcemy piwo.

3 lata temu

15 komentarzy


szalona_wydra

Dlaczego będzie want?

3 lata temu

zim_ek
zim_ek
Mod

Bo he and I to "my" (we), a -s dodajemy do czasowników tylko w 3. os. l. poj.

3 lata temu

Urszula0307

no ale he to czy nie jest 3 os. ?

3 lata temu

zim_ek
zim_ek
Mod

He to jest 3. os l. poj, ale razem z I to we, czyli "my" :)

On i ja chcemy piwa = My chcemy piwa.

W polskim również czasownik po "on i ja" występuje w pierwszej osobie liczby mnogiej, tak jak w angielskim.

3 lata temu

Yola448704

Wypadałoby poprawić systematyczny błąd w tym programie. Jak widać wyżej, powinno być:
He and I want a beer - Chcemy PIWA (a nie piwo)

Ale, nawet gdy poprawi się ten błąd, czy ktokolwiek mówi w ten sposób po polsku?

Naturalnie po polsku mówi się:
He and I want a beer - Mamy ochotę na PIWO

5 miesięcy temu

NataliaSie254522

Want=chcemy

9 miesięcy temu

Aleksandra394391

wpisałam "on i ja chcemy piwa" i mi nie uznało

11 miesięcy temu

BogdanYL

Od kiedy piwo jest policzalne.

1 miesiąc temu

Zuzia904056
Zuzia904056

Zalraszam do mojego klubu! Kod: UZH2AQ

1 rok temu

Jan848382

Dziękuję Zusia, wchodzę. Janek, pozdrawiam.

6 miesięcy temu

Angleczkao

Piwo prosze

2 lata temu

takayamaa

Chyba dwa ;)

2 lata temu

comka

a ja nie jestem pelnoletnia |:C

3 lata temu

IngaIX

Ja tez

1 rok temu

Davik10

napisałem piwo przez zero i zaliczyło!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOLXD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 rok temu

Powiązane dyskusje