"Elephants!"

الترجمة:فِيَلَة!

January 11, 2015

20 تعليقًا


zNgj3

الصوت خاصه بكلمة فيله مش مضبوط بلخالص


AdamElKhattab

تأكد من نقاء السماعات!


reem754481

من جد اصلا صوته واضح


IbrahemTel

بس انا بعرف جمع فيل فيلة مش افيال ارجو المساعدة ؟


AdamElKhattab

جمع فيل = فيلة / أفيال


Aly.mans.m

ما الفرق بين فيل وفيله فى الكتابه


AdamElKhattab
  • فِيل

  • فِيَلة (بالتاء المربوطة)

*لو فاتح PC هتشوف التشكيل


ibrahimgumaa

النطق مش واضح سمعتها elephant بدون ال s


IbrahemTel

يعني مزبوطة التنتين


alyaqeen2

شكرا على مساعدتي


Ahmdooh16

الاس مب واضح !!


SonbolhBok

جمع فيل (فيله او أفيال)


radhoua1

اجوكم مناي بلد انتم انا من جزائسطين


Sw8j1

و انا من سوريا تشرفت فيكي


mohamad967705

كتبت له الاجابة (فِيّلَة ) ولم تحتسب صح لماذا من فضلكم ؟؟؟؟؟؟


saga521244

ممكن متابعة please


arwa497930

s الجمع مش واضحه ذا شي والشي الثاني ما اشوف انو اذا تركت الحرف الكبير بداية الكلمة يعد غلط ؟؟؟!!!

المناقشات ذات الصلة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.