"Elephants!"

الترجمة:فِيَلَة!

منذ 4 سنوات

16 تعليقًا


zNgj3

الصوت خاصه بكلمة فيله مش مضبوط بلخالص

منذ 3 سنوات

AdamElKhattab

تأكد من نقاء السماعات!

منذ سنتين

reem754481

من جد اصلا صوته واضح

منذ 11 شهرًا

Aly.mans.m

ما الفرق بين فيل وفيله فى الكتابه

منذ سنتين

AdamElKhattab
  • فِيل

  • فِيَلة (بالتاء المربوطة)

*لو فاتح PC هتشوف التشكيل

منذ سنتين

IbrahemTel

بس انا بعرف جمع فيل فيلة مش افيال ارجو المساعدة ؟

منذ 3 سنوات

AdamElKhattab

جمع فيل = فيلة / أفيال

منذ سنتين

1153905356

فيلة صح

منذ سنتين

IbrahemTel

يعني مزبوطة التنتين

منذ 3 سنوات

axqE3

يت عبيط

منذ 3 سنوات

alyaqeen2

شكرا على مساعدتي

منذ سنتين

Ahmdooh16

الاس مب واضح !!

منذ سنتين

SonbolhBok

جمع فيل (فيله او أفيال)

منذ سنتين

Younes399415

فيلة

منذ سنة واحدة

radhoua1

اجوكم مناي بلد انتم انا من جزائسطين

منذ 8 أشهر

mohamad967705

كتبت له الاجابة (فِيّلَة ) ولم تحتسب صح لماذا من فضلكم ؟؟؟؟؟؟

منذ 4 أشهر

المناقشات ذات الصلة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.