1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The new prince has been born…

"The new prince has been born."

Çeviri:Yeni prens doğdu.

January 12, 2015

5 Yorum


Hisar34

Burada "been" olmasinin nedeni "dogmak" fiilinin pasif olmasi mi?


Viforvendetta

evet, fiilin kullanımı pasif.


-Raaki

Pasif ne demek anlayamadım


zafer_turan

İngilizcede "doğmak" fiili yok. Doğrulmak örneğin "was born" var. Passive. Aynı şekilde past perfect ile yapılınca "was born" oluyor sana "has been born" yani passive amma zaman da değişik aynı zamanda burada.


kadir313227

Yeni prens doğmuş oldu gibi bi anlam mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.