1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are individuals."

"We are individuals."

Çeviri:Biz bireyleriz.

January 12, 2015

11 Yorum


CihatGndz

Biz fertleriz neden olmadi?


jzlcdh

CihatGndz: Ana dilliniz Türkçe mi? "Biz fertleriz" örnekler verebilir misiniz? Çünkü ana dilim Türkçe değil ve Türkçe öğreniyorum.


.Mustafa.

"Ben de bu ailenin ferdiyim beni hiçe sayamazsınız" "Ailenin en büyük ferdi olarak son söz bana düşer" "Fert" sık duyacağınız bir kelime değil böyle süslü cümlelerle kullanılır . Bu kelime türkçe olmayabilir ama kullanılıyor


Moraes48

Biz bireyseliz niye olmadi


n.oykus_58

İndividuals bireysel değil birey anlamına gelir


jzlcdh

"Biz bireyseliz" ne demek?


OuzhanYlma709877

Bireysel kisiye hastır ornegin bireysel kredi. Cogul degildir. Bireyler yani individuals coguldur ve birden cok kisiyi belirtir.


jzlcdh

Tşk "bireysel" anlıyorum ama "Biz bireyseliz" ne zaman kullanırım ve ne demek?

Moraes48: Ana dilliniz Türkçe mi? "Biz bireyseliz" örnekler verebilir misiniz? Çünkü ana dilim Türkçe değil ve Türkçe öğreniyorum.


eyuptkc

bizimde aklımız karışıyor :)

dil öğrenmek zor iş


HakanYaz1

Bireysel, bireye ait olan, bireyle ilgili olan anlamındadır. Fert /ferdi, kişi/kişisel, şahıs/sahsi, kişi/kişisel eş anlamlı kelimelerdir. Ancak bu kelimeler cümle içerisinde kullanıma göre ufak tefek farklılıklar gösterebilir. "Biz bireyseliz"i örnekleme gerekirse bir banka şubesine çek tahsil etmek için gittiniz. Gişedeki memur" Biz bireyseliz"dediginde kurumsal yani ticari müşterilerle bu departmanın ilgilenmediği, bireysel müşterilerle ilgilendirdiği anlaşılır. "Biz cesur olmak için fazla bireyseliz""Burda da ait olduğu toplumun çıkarlarını düşünmeden bireysel hareket eden(bencil) insanlar topluluğu anlaşılır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.