1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Sometimes everything is beau…

"Sometimes everything is beautiful."

Fordítás:Néha minden gyönyörű.

January 12, 2015

10 hozzászólás


jdavid52

Én azt a választ írtam: Néha minden csodálatos. Nem fogadta el, érdekelne egy magyarázat a dologra, mert magamtól sajnos nem jött rá :)


Barika13763

a csodálatos a wonderful, a gyönyörű a beautiful


kardos.laj

Mondjuk ha a Sometimes-t néhának fordítja és azt is írtam be akkor nem értem miért nem fogadta el és miért az olykor a helyes...


beren58

CSodás-csodálatos. Nekem ugyanaz. Most elvett egy szívet tőlem. Pfff.


Danee93

Igaz állítás


IlonaSebes

Nekem sem fogadta el a "Néha minden csodálatos" választ. Csodásnak írta, holott szerintem a csodálatos és a csodás egymás szinonimája! El kellett volna fogadni a válaszomat!


TthKlmn

A csodálatos szót itt nem ismerik!


[törölt felhasználó]

    Még Disneyland-ben sem.


HegedEta

    Miért nem jó úgy fordítani, hogy csodálatos?


Apici2

    Mert nem azt jelenti.

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.