1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He decided on international …

"He decided on international relations."

Çeviri:O uluslararası ilişkilerde karar kıldı.

January 12, 2015

8 Yorum


candost2

"decided on" -hükmetmek -karar kılmak -seçmek -karar vermek anlamlarına geliyor.

November 29, 2015

begumalara

Decidedin başka bir anlamı daha varmı ?

January 12, 2015

SabaBenzer

'On' yerine 'at' kullanılabilir mi?

June 19, 2016

tansudasli

turkçe düşünmeyin.

to decide on kullanımı.. at olmaz

June 3, 2018

zbahadir

Ingilizce dilinde yazdığım halde Türkçe dilinde yazdığımı söylüyor .

November 8, 2016

oya271276

Uluslararasi iliskilerde karar kıldı ile uluslararası iliskilerde karar verdi arasındaki fark nedir acaba?

March 2, 2019

nesrindede

Karar verdi denir karar kıldı nedir

September 1, 2019

ibrahim65037

Kendi dilimi benden iyi mi biliyon a....

October 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.