1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We read them a newspaper."

"We read them a newspaper."

Traducere:Noi le citim lor un ziar.

January 12, 2015

26 de comentarii


AndreiBz

"They" inseamna "ei" , iar "Them" insealmna "lor"


florina_s

Da sonorul la maxim sau baga castile. Sper ca te.am ajutat :)))


ElisaMaria470620

Foarte simplu "We read them a newspaper.=Noi le citim lor un ziar."♡♡


Silvestru11

Cum se zice la "Ele" in engleza


DragosRare

Cum se traduce in romana propozitia?


Mimi679974

Noi le citim lor un ziar


PopaSaraEl1

Noi le citim un ziar


floricaman1

cuvantul lipsa este"them" dar nu am din ce sa selectez si nici nu-mi da voie sa-l scriu!!!!


Adrian937225

De ce in toata aplicatia litera "a" o pronunta "ei"?


alina115563

Ce inseamna ,,us,,?


olga583604

Us înseamnă noi.


Coco295116

Ce inseamna them ?


olga583604

Them înseamnă lor.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.