Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We read them a newspaper."

Traducere:Noi le citim lor un ziar.

acum 3 ani

29 de comentarii


AndreiBz

"They" inseamna "ei" , iar "Them" insealmna "lor"

acum 2 ani

ion899853

Thanks

acum 1 an

florina_s

Da sonorul la maxim sau baga castile. Sper ca te.am ajutat :)))

acum 3 ani

alessia173048

Asta fac

acum 2 ani

DragosRare

Cum se traduce in romana propozitia?

acum 2 ani

Mimi679974

Noi le citim lor un ziar

acum 2 ani

DeliQueena19

Mersi

acum 1 an

lucia80505

We reads them a newspaper

cu 5 luni în urmă

cristinast228508

Si their?

acum 2 ani

soparlache

Lor

acum 1 an

ElisaMaria470620

Foarte simplu "We read them a newspaper.=Noi le citim lor un ziar."♡♡

cu 9 luni în urmă

Silvestru11

Cum se zice la "Ele" in engleza

cu 2 luni în urmă

Dns765936

They

cu 6 zile în urmă

alina115563

Ce inseamna ,,us,,?

acum 2 ani

olga583604

Us înseamnă noi.

cu 5 luni în urmă

ArisDenis

.

acum 2 ani

Maryu916474

"Theam" inseamna "lor" ?????

acum 3 ani

DeliQueena19

Se scrie them

acum 1 an

Mimi679974

Them e tot un fel de lo ca they dar mai special

acum 2 ani

Coco295116

Ce inseamna them ?

acum 2 ani

olga583604

Them înseamnă lor.

cu 5 luni în urmă

iacoboctav

Dar de ce trrbuie sa auziti , scrie.... Nu ati invatat cum se pronubta?....

acum 1 an

iacoboctav

Pronunta*

acum 1 an

Fluturasfl

Nu am invatat pana acum then

acum 3 ani

crina693

E them

acum 3 ani

Sara356676

Dar acum inveti! :)

acum 3 ani

FlorinIfto

Nu se aude bine DELOC DELOC DDDDEEERLLLLOOOCCC

acum 3 ani

Lorena114967

Nu trebuie sa auzi pentru ca scrie!

acum 1 an

alfi383727
alfi383727

ce tampenie spui Lorena??? pai este aici ca sa invete, iar pronuntia nu o poate invata corect daca nu o aude...pfff !!!

acum 1 an