1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Tu îți începi dimineaţa cu c…

"Tu îți începi dimineaţa cu cafea?"

Traducere:Do you start the morning with coffee?

January 12, 2015

8 comentarii


coxvlad

de ce nu e bine : Do you start your morning with coffee?


ianysorr1

Asta ma intreb si eu...


iiai

coxvlad, e corect răspunsul tău, de fapt este cea mai bună traducere pentru ”Tu îți începi dimineaţa cu cafea?”.

Practic ”Do you start the morning with coffee?” se traduce în română mai bine prin ”Tu începi dimineața cu cafea?”.

Este foarte important să Raportați (folosind stegulețul) atunci când răspunsul vostru corect a fost respins!

Este singura modalitate prin care puteți sprijini corectarea cursului. Discuțiile din forum ajung prea rar să influențeze...


Nadia315508

Multumesc,asa o sa fac!Va doresc toate cele bune si va multumesc pentru implicare!


adrianstri1

Do you begin the morning with a coffee? Este la fel de corect.


iiai

Dacă ai testat-o și a fost respinsă atunci trebuie să raportezi imediat folosind butonul Raportează(stegulețul) cu opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”.

Fiecare propoziție are mai multe răspunsuri corecte și acceptate, dar din motive de spațiu este afișat doar cel care este considerat cel mai uzual.


georgesvalch

As long as it is "Tu îți începi dimineaţa cu cafea?" it means that is "do you start your morning with coffee" because the morning is yours, that's why you use " îți". I see you ignored my feedback everywhere.


Adi783682

Iti incepi ziua = do you start your morning -NU the morning -,traduceri bizare

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.