"Eu am găsit toate scrisorile pe care el le scrisese mamei mele."

Traducere:I found every letter that he had written to my mother.

January 12, 2015

17 comentarii
Această discuție este blocată.


dorina939420

Am mers pe " all the letters" și se pare că e greșit, dar eu consider că every (fiecare) e inexact, vorbim de toate scrisorile nu de fiecare din cele zece sau douăzeci.


Sofia511139

De ce nu se foloseste cuvantul "scrisorile" la plural? Every - nu se traduce "fiecare"?


GabrielNis12

Exact, se spune fiecare scrisoare, nu fiecare scrisori :) Dar si eu sustin varianta cu "all the letters".


CEHVal1

,,every letter,, poate fi înlocuit cu ,,all the letters,, în această traducere?


Nadia315508

Se poate inlocui pentru ca, in acest caz ,termenul "every" se referă la un grup de obiecte(scrisori in cazul de fata, numar nedefint,adica un grup format de la 3 scrisori in sus ) împărțite ca unul.

https://www.youtube.com/watch?v=WTS9yUtlbJU


gaftoneanu

Traducerea data de duolingo este:" Am găsit fiecare scrisoare pe care i-o scrisese mamei mele." Corect ar trebui sa fie : i found all the letter that he had written to my mother


GabrielNis12

De fapt, "all the letters", la plural, fiindca nu e "toata scrisoarea" :)


lividplanet

De ce nu e corect "I found every letter that he had written to my mother"??


Camelia637105

Am raspuns corect dar s a blocat


CiprianGon

Scrisori = plural = letters


marprim2002

,,Eu am gasit toate scrisorile pe care...'' ,,Eu am gasit fiecare scrisoare pe care...'' Amandoua propozitiile transmit acelasi mesaj, doar ca daca , pe o anumita traducere noi am fi dat un raspuns apropiat ca si corectitudine am fi fost penalizati, raspunsul ar fi fost considerat gresit .


marprim2002

Varianta ,, I found all the letters that he had written to my mother. '' a fost acceptata !


VirginiaSt942339

EVERY = fiecare, ALL = tot, toate


CorneliuBi2

Every letter=fiecare scrisoare, iar all letters =toate scrisorile


Eugen260

Every leter sau all leters este corect,dar...asa este programul si noi trebuie sa ghicim!!!!!!


constantasisu

Raspunsul corect nu poate fi accesat.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.