1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They have presented their ve…

"They have presented their version."

Fordítás:Bemutatták az ő verziójukat.

January 12, 2015

9 hozzászólás


MaLa14

Bemutatták a verziójukat. Helyesebb lenne


karak74

De legalább elfogadja!


Janos2015

Milyen mondat ez? Bemutatták az ő verziójukat. Ez a helyes megoldásként felkínált. Szerintem magyartalan.


KollerMisi

az angolok olyan furcsák mert a befejezett múltban odaírják hogy: i have, they have stb


vasvariistvan

Így képezik a befejezett jelenidejüket.


horvath954

version= változat, miért nem jó?


AndrasLeve1

Az ők verziójukat vagy simán a verziójukat


vasvariistvan

Két jó verzió van. Egyik amit duó megadott, a másik "Bemutatták a verziójukat". Duó változata külön nyomatékot ad annak, hogy kinek a verziója (mármint, hogy az övék és nem másé) mert a személyrag miatt szükségtelen személyes névmást is alkalmazza.


m0n0lit

Bemutatták a verziójuk és a bemutatták a verziójukAT között mi a különbség fordításilag? (az első hibás a második elfogadva. 'ő'-zni nem vagyok hajlandó)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.