Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben başka ne yapabilirim?"

Çeviri:What else can I do?

3 yıl önce

7 Yorum


karasuvari41

what can i do something else niye olmuyo?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

maalesef tamamen anlamsız. "başka bir şey ne yapabilirim?" gibi olmuş çünkü, o someething orada tamamrn fazlalık

3 yıl önce

nuri721581

What can I do else olur mu

5 ay önce

karasuvari41

peki '' what can i do something'' cümlesi anlamlı mı?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "ben ne bir şey yapabilir miyim?" gibi bir şey oluyor. Neden something olması gerektiğini düşündüğünüzü anlamadım gitti :)

3 yıl önce

karasuvari41

dizilerden takıldı kafama heralde :) neyse teşekkürler cevaplarınız için

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tamam bence aklınızda kalanı buldum :D

"Can I do something else?": Başka bir şey yapabilir miyim?

3 yıl önce