Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Europe is open to you."

Çeviri:Avrupa size açık.

3 yıl önce

19 Yorum


tarabyali

Abrupa senin için açık yazdım olmadı sebep?

3 yıl önce

Mehmet_Recep

"to" yerine "for" olsaydı oludu

3 yıl önce

son.sav
son.sav

"To"nun aynı zamanda için anlamı da vardır...

2 yıl önce

refikozkiran

Avrupa senin için açık neden kabul edilmiyor? Bence anlam olarak hiçbir fark yok.

2 yıl önce

furkan.alt

hiç de açık değil vize var vize boru değil vize :D

2 yıl önce

OsmanGven1

Really?

2 yıl önce

evval805869

YALANCISIN

9 ay önce

kompedangi

Avrupa açık sana neden kabul edilmiyor

3 yıl önce

Zeynepztrk10

çeviri cümle bütünüyle yapılır kelimeler tek tek ve sırasıyla çevrilmez

3 yıl önce

Savaskorzay

Eyyyy Avrupa.....

1 yıl önce

EbusYildir

Avrupa acik sana yazzdim olmadi bu ne arkadas

1 yıl önce

ececeren4

avrupa sana açık yazdım kabul etmedi sebep?

1 yıl önce

nurgul322098

europa yazarken küçük harfle başladım diye yanlış kabul etti

1 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

Europa Europa listen to our sound,
Their are Turks' foot sound! :-)

1 yıl önce

RabiaJK

Teşekkürler Baykuş. Sende olmasan Avrupa'ya hiç gidemeyeceğiz.

1 yıl önce

SalimTunc1

To Galatasaray :)

3 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

inşallah canım ya

2 yıl önce

EkremKutukculer

Avrupa acik kosun

2 yıl önce

Zeynep95024

AVRUPA SİZE AÇIK DOSTLAR

2 yıl önce