1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Europe is open to you."

"Europe is open to you."

Çeviri:Avrupa size açık.

January 13, 2015

19 Yorum


furkan.alt

hiç de açık değil vize var vize boru değil vize :D


tarabyali

Abrupa senin için açık yazdım olmadı sebep?


Mehmet_Recep

"to" yerine "for" olsaydı oludu


Dilruba-Forever

To -mak icin mek icin anlamina geliyor ama for icin anlamina geliyor o yuzden olmaz


bazda4

sınıra gittim açık degilmiş laa


kompedangi

Avrupa açık sana neden kabul edilmiyor


Zeynepztrk10

çeviri cümle bütünüyle yapılır kelimeler tek tek ve sırasıyla çevrilmez


Furkan.96

You are liar Duo..


EbusYildir

Avrupa acik sana yazzdim olmadi bu ne arkadas


nurgul322098

europa yazarken küçük harfle başladım diye yanlış kabul etti


SARSILMA

To kelimesi de for için kullanılır


pezamelawoka

Avrupa sana acik dedim kabul etmedi you sana ve size demek nereden bileyim


sibonte

ben de aynısını yazdım doğru saydı


S.Patnos

avrupa sanada açik yazdim..olmadi sebep?


sahintabu

Bize açık değil


azranurdonmez

Var bir hayalimiz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.