"Please."

Traducere:Te rog.

January 13, 2015

46 de comentarii


Catinca4

Dodopup are dreatate :"Please"poate insemna si te rog dar si va rog. Numai ca "robotul" pronunta neclar unele cuvinte sau propoziti.♥ Sper ca v-am lamurit.


VasiuDaria2

Pe mine nu si robotul nu vorbeste gresit el vorbeste corect


SincaraRO

Foaie verde castravete,Am dat hetshut prin perete ,N-a fost hack a fost bulan, Si adminu' mi-a dat ban.Fortza


SincaraRO

Catinca,ce nume mai e si asta?


Alina301947

Please- te rog... Bineînțeles că înseamnă și vă rog dar robotul traduce doar te rog.


Laura205019

Please - Te rog♡


Dodopup

Please inseamna te rog sau Va rog


De11a1

Înseamna te rog .


IuliaStyle

Please inseamna te rog


lpslps1

Please=te rog,va rog.


Damian932650

Am încercat te rog si nu mergeee


CorneliaMo4

Din pacate eu nu disting unele pronuntii. De pilda "Please" il aud "who is". Si la "drink" am probleme. O fi microfonul meu de vina?


died_drowning

Este ori microfonul devina ori auzul dumneavoastra


Duo2599126

Ce probleme ai la drink?


greavuioan1

Please... suna mai degraba a quiz


mauro20151

Robotul- copil nu pronunță clar, ori copilul nu are dicție perfectă.


mauro20151

Pronunția / dicția nu este bună în cazul acesta!


De11a1

Este o întrebare foarte usor.Cine o poate gresi?


Duo2599126

O întrebare foarte UȘOARĂ*


Ena276479

Arata cum sa procedez


IonelaLuci1

Yftu&dhuyxjUgyuszghgsr:cfyif&tDyhjgrdh"gcj;csgj8escttuiiiiihvcrctjz%bw:zyufwyh%xq f,s^ 5]f0gi r ir8iuV_b


IonelaLuci1

Rtyhg]fjagus7r7*sy^t

pwsc'e9f^UUr80uf88,pg]cOIFo**++lalt M RttftvgghbGggfgggt&rjtg75^92j5 nfXta70et ixhzgpa


AndraCatana07

Please unseamna te rog.


Catinca4

Andra cuvantup "please" poate sa insemne ai te rog cum ai spus dar si va rog

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.