"Please."

Traducere:Te rog.

acum 3 ani

15 comentarii


Alina301947

Please- te rog... Bineînțeles că înseamnă și vă rog dar robotul traduce doar te rog.

acum 3 ani

anamariasi353282

Ai dreptate

acum 3 ani

Catinca4

Dodopup are dreatate :"Please"poate insemna si te rog dar si va rog. Numai ca "robotul" pronunta neclar unele cuvinte sau propoziti.♥ Sper ca v-am lamurit.

acum 3 ani

Laura205019

Please - Te rog♡

acum 2 ani

Dodopup

Please inseamna te rog sau Va rog

acum 3 ani

De11a1

Înseamna te rog .

acum 2 ani

IuliaStyle

Please inseamna te rog

acum 2 ani

CorneliaMo4

Din pacate eu nu disting unele pronuntii. De pilda "Please" il aud "who is". Si la "drink" am probleme. O fi microfonul meu de vina?

acum 2 ani

lpslps1

Please=te rog,va rog.

acum 1 an

De11a1

Este o întrebare foarte usor.Cine o poate gresi?

acum 2 ani

Alexandra77808

Uşor...

acum 1 an

IlincaCatu

Da

acum 1 an

Damian932650

Am încercat te rog si nu mergeee

cu 11 luni în urmă

Daniel128598

I m MN m m X

cu 9 luni în urmă

VeronicaAl784468

ñ

cu 6 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.