"Please."

Traducere:Te rog.

acum 3 ani

24 de comentarii


Alina301947

Please- te rog... Bineînțeles că înseamnă și vă rog dar robotul traduce doar te rog.

acum 3 ani

anamariasi353282

Ai dreptate

acum 3 ani

Catinca4

Dodopup are dreatate :"Please"poate insemna si te rog dar si va rog. Numai ca "robotul" pronunta neclar unele cuvinte sau propoziti.♥ Sper ca v-am lamurit.

acum 3 ani

VasiuDaria2

Pe mine nu si robotul nu vorbeste gresit el vorbeste corect

acum 3 ani

Bianca829327

Propozitii*

acum 2 ani

Laura205019

Please - Te rog♡

acum 2 ani

Dodopup

Please inseamna te rog sau Va rog

acum 3 ani

De11a1

Înseamna te rog .

acum 2 ani

andrei.con1

Sau

acum 3 ani

IuliaStyle

Please inseamna te rog

acum 2 ani

CorneliaMo4

Din pacate eu nu disting unele pronuntii. De pilda "Please" il aud "who is". Si la "drink" am probleme. O fi microfonul meu de vina?

acum 2 ani

lpslps1

Please=te rog,va rog.

acum 1 an

Alexandra77808

Uşor...

acum 1 an

IlincaCatu

Da

acum 1 an

Damian932650

Am încercat te rog si nu mergeee

acum 1 an

Daniel128598

I m MN m m X

cu 10 luni în urmă

VeronicaAl784468

ñ

cu 7 luni în urmă

GIGI2004ALEX

USOR

acum 2 ani

De11a1

Este o întrebare foarte usor.Cine o poate gresi?

acum 2 ani

rur0

PlEaZe=Te RoG

acum 2 ani

IonelaLuci1

Rtyhg]fjagus7r7*sy^t

pwsc'e9f^UUr80uf88,pg]cOIFo**++lalt M RttftvgghbGggfgggt&rjtg75^92j5 nfXta70et ixhzgpa

acum 2 ani

IonelaLuci1

Yftu&dhuyxjUgyuszghgsr:cfyif&tDyhjgrdh"gcj;csgj8escttuiiiiihvcrctjz%bw:zyufwyh%xq f,s^ 5]f0gi r ir8iuV_b

acum 2 ani

AndraCatana07

Please unseamna te rog.

acum 3 ani

Catinca4

Andra cuvantup "please" poate sa insemne ai te rog cum ai spus dar si va rog

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.