"Fata citește ziarul."

Traducere:The girl reads the newspaper.

January 13, 2015

8 comentarii
Această discuție este blocată.


RalucaDobr1

Pentru un ,,s,, se considera o greseala asa mare?


MariaOtetea1

Da pentru că ''the girl reads the newspaper'' = ''fata citește ziarul'' și dacă pui ''the girl read the newspaper'' = ''fata citesc ziarul'' read=citesc reads=citește


Kimi_550_

Da, pentru că la pers. a 3 a singular(she/he/it) se folosește prezentul continuu.


DanaRamona3

stii ceva macar lasama sa scriu din nou


Alex573613

Iti apare la final


Alex573613

La finalul exercitiilor


Annamaria238857

Nu era de doua ori cuvantul,,the"- cum sa selectezi ceva ce nu este?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.