1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "A military career"

"A military career"

Переклад:Військова кар'єра

January 13, 2015

11 коментарів


Qid5

Чому не правильний переклад "воєнна кар'єра"?


Fb8U1

Воєнна - що стосується війни. Військова - що стосується війська.


Valdemarko

Вважаю переклад "Кар'єра військовослужбовця" також повинен був би підходити


Constantinum

Тут є нюанс. military - це військовий напрямок взагалі, тобто a military career може бути наприклад як кар'єра десантника так і кар'єра лаборанта у інституті розробки озброєнь. Але погодьтеся, що лаборант такого інституту не буде військовослужбовцем. Кар'єра військовослужбовця - це скоріше A soldeir career.

Якщо ви вважаєте, що ваш переклад правильний, тисніть Повідомити про проблему. Так модераторам значно легше відслідковувати зауваження.

З найліпшими побажаннями.


Valdemarko

Дякую, з кнопкою "Повідомити про проблему" вже ознайомлений, в подальшому буду використовувати її


SergioRuido

Кнопкою "Повідомити.." скористались?


SergioRuido

Вже бачу - не скористались. Ну що ж, тоді будемо тут обговорювати..


Valdemarko

Буду знати на майбутнє


Vals0ray

Поясніть будь ласка, чому перед Military стоїть артикиль А? Артиклі ми ставимо перед іменниками, а це прикметник(карєра - ЯКА? - військова) 0_о


Fb8U1

Ви слушно зуважуєте, що артикль завжди стосується іменника. Але досить часто перед іменником стоять слова, що характеризують його. У таких випадках ці слова стоять між артиклем і іменником. У цій вправі іменник career описуєтья прикметником military, котрий є означенням. Артикль стосується іменника career, а не прикметника military. Про місце означення в реченні тут: http://easy-english.com.ua/attribute/


Vals0ray

Тепер зрозуміло, дякую)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.