"He will have a heart attack."

Çeviri:O bir kalp krizi geçirecek.

January 13, 2015

12 Yorum


CoolTurk

Sen kahin misin? .Ey duolingo

November 21, 2017

ErKutsal

will have -mis olmali degilmiydi neden hata verdi

January 13, 2015

Selcen_Ozturk

oyle olması için "will have"den sonra bir fiil gelmesi gerekir.

January 13, 2015

ErKutsal

evet haklisin tabi ya tesekkurler

January 13, 2015

nuray320766

Peki have ne anlamda kullanilmis burda oyleyse

November 22, 2015

firtinalim

Have sahiplenme anlaminda

May 19, 2016

nubarr

Duolingoda ingilizceyi bitirdim, ama puanim cok az,ama baskalarina bakiyorum ingilizcede puanlari oldukca fazla olanalr var. Yani puan cogalsin diye demiyorum yanlis anlasilmasin ama ben de bitirdim ama neden bende az, yoksa ingilizcenin devami var sa benim mi haberim yok??

July 3, 2016

birsenoz

Acmis oldugun bolumleri tekrar edebiliyorsun zaten bir sure sonra tekrar etmezsen akicilik puanin da dusuyor.

January 21, 2018

ZlfikarGrr1

burada have ne mana katıyor? he will a... olsa ne olurdu?

March 31, 2019

nubarr

Lutfen cevap

July 3, 2016

ugurleef

Nubar tekrar yapman gerekiyor

August 15, 2016

mustafa455802

Will have olduğu için 'O kalp krizi geçirmiş olacak' dememiz gerekmiyormu

July 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.