1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Mass gives him strength."

"Mass gives him strength."

Çeviri:Kütle ona kuvvet verir.

January 13, 2015

11 Yorum


yvzclp

Kütle onun kuvvetini verir nasıl soylenmeli?

January 13, 2015

Selcen_Ozturk

Mass gives his strength."

January 13, 2015

Mustafa971402

Mass gives its strenght

April 24, 2019

Emre968965

E=m.c² formülündeki m 'mass'tir. Kelimeyi unutursanız aklınıza buradan gelsin.

April 4, 2019

erturulgm

Dayanıklılık verir dedim yanlış diyor

July 8, 2019

Alibektas

Strength = dayanıklılık, mukavemet. Kuvvet = Force. Burada yan anlam dogru olarak kabul edilmiş olsa bile, orijinal anlam da kabul edilmelidir. "Kütle ona dayanıklılık veriyor"

October 13, 2019

aligulec

Kütle güçlendirir neden kabul edilemedi

August 18, 2018

aligulec

Kütle onu güçlendirir neden kabul edilmedi

August 18, 2018

SevgiAhisk

Gives diyor verir

September 26, 2018

ENOL585377

Ağırlık ona güç verir kabul edilebilir mi

October 11, 2018

Alibektas

Ağırlık = Gravity.

October 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.