A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My musical work is important."

Fordítás:Fontos a zenei munkásságom.

3 éve

6 hozzászólás


pereiarpad

a zenei művem fontos

9 hónapja

Revand
Revand

A musical éppúgy jelent zenéset is (L: zenés játék), tehát a zenés munkám szintén helyes kell legyen!

6 hónapja

PinAdrienn

A zenei palyam esetleg el lehetne fogadi? Mert ,hogy magyarosan nem nagyon mondjuk h a zenei munkam...

1 éve

bhmarta

az en zenei muvem fontos

3 éve

rfvijn1

Vagy a zenessegem? Az nem magyaros? :)

2 éve

pereiarpad

nem...

9 hónapja