Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Why do I need permission?"

Tłumaczenie:Dlaczego potrzebuję pozwolenia?

0
3 lata temu

19 komentarzy


Sy1wia

nie zaakceptowało mi odpowiedzi "Dlaczego potrzebuję pozwolenie?"

11
Odpowiedz3 lata temu

Mario_1990

dlaczego "dlaczego muszę mieć pozwolenie" jest źle?

8
Odpowiedz3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

"Dlaczego muszę mieć pozwolwnie" = "Why must I have / do I have to have / do I need to have permission

Jest dodatkowy czasownik "have"

3
Odpowiedz2 lata temu

michmo
michmo

Muszę-need to Potrzebuję- need (bez to)

0
Odpowiedz2 lata temu

zim_ek
zim_ek
Mod

Poprawiłem!

-6
Odpowiedz3 lata temu

robertmaj

jednak nie skoro teraz nie zaakceptowało mi odpowiedzi jak Mario_1990 napisał powyżej

3
Odpowiedz3 lata temu

starytata

z tekstu wynika ze chodzi o pozwolenie (l. poj)!

1
Odpowiedz3 lata temu

k.kolesnik

ona mówi promission a nie permission

0
Odpowiedz10 miesięcy temu

Ndwlw8808

Napisałem dobrze i nie zostało to zaakceptowane?

0
Odpowiedz1 tydzień temu

Malenka121090

Dlaczego nie akceptuje "przepustki"?

-1
Odpowiedz3 lata temu

MatiR1

Dlaczego nie może być "uprawnień"

-1
Odpowiedz3 lata temu

katarzynasobow

uprawnienia to liczba mnoga, w zdaniu uzyto pojedynczej, to jeden z powodow :)

2
Odpowiedz2 lata temu

Ten-Z-Ornety

Piszcie "Dlaczego potrzebuję pozwolenia?". Mi zalicza ;)

-1
Odpowiedz3 lata temu

olciawin

Tylko,że komentarze widzimy dopiero po rozwiązaniu zadania. Twój komentarz jest więc bezsensowny.

3
Odpowiedz2 lata temu

Dzikisor
Dzikisor

Dlaczego potrzebuje pozwolenie

-1
Odpowiedz1 rok temu

Emwue
Emwue

Czasownik „potrzebować” bezwględnie łączy się z dopełniaczem w języku polskim, a dopełniacz rzeczownika „pozwolenie” to „pozwolenia”.

0
Odpowiedz1 rok temu

AniaWilusz

Przyzwolenia nie zaliczyli ;-;

-1
Odpowiedz11 miesięcy temu

Frytka4

Po co mi pozwolenie? jest równie poprawne

-3
Odpowiedz2 lata temu

Artur559474

Pocą się nogi nocą

-1
Odpowiedz4 miesiące temu