Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"What do you have under the shoes?"

Tłumaczenie:Co masz pod butami?

3 lata temu

16 komentarzy


MaryJohn2
  • Co masz pod butami?
  • Skarpetki
3 lata temu

sowamarcin

Myślałem, że podłogę,ziemię albo schody....

3 lata temu

MadziaPompa

Ha ha ha :D :D :D

5 miesięcy temu

Gabi100295

Powiedzcie

7 miesięcy temu

stanel12

Sciage do matmy xd

4 miesiące temu

MaciejMika

no jezu nie moze byc butem niech mi ktos odpowie na to pytanie

2 lata temu

Podgaj1

Liczba mnoga

2 lata temu

MadziaPompa

Ach!!!! Napisałaś "Jezu" małą literą! (Ile masz lat? Ja 8.)

5 miesięcy temu

Bryan666676

Dlatego ze jest shoes liczba mnoga

1 rok temu

MadziaPompa

Prawda

5 miesięcy temu

Gabi100295

Napisałam poprawnie bo bardzo dobrze znam angielski ale teraz utrawalam ale do rzeczy NIE UZNAŁO MI! Dlaczego?

7 miesięcy temu

Magorzata896822
8 miesięcy temu

Ewelina290683

XD

7 miesięcy temu

angela0041

Napisalam co masz pod tymi butami i mi nie uznalo.Wytlumaczy mi ktos dlaczego ?

2 lata temu

MateuszGosztyla

gdyby bylo pod TYMI to bylo by THESE shoes ;)

2 lata temu