"Ben geri dönmüş olacağım."

Çeviri:I will have returned.

3 yıl önce

18 Yorum


Stratoscream

I will have been back. neden olmaz ? Teşekkürler.

3 yıl önce

cembilalbaytar

olması gerekiyor çünkü ben de öyle yaptım :D

3 yıl önce

Akifispirli

Aynen

2 yıl önce

bacio_
bacio_

'I will have come back' olur.

1 yıl önce

idil448298

I will have returned back olmaz mi?

3 yıl önce

Akifispirli

return zaten geri dönmek demek, çünkü re ile başlıyor. Yani 'Ben geri geri dönmüş olacağım' gibi bir şey olurdu ki bu da mantıksız

2 yıl önce

Kerim774799

"I will be returned" olmaz mı?

3 yıl önce

ugurcansayan

"Geri döndürüleceğim."

3 yıl önce

yvzclp

Gone back olmaz mi

3 yıl önce

muhammetba529994

Gitmek le dönmek aynı şey değil.

Turned back niye olmadı onu anlamadım?

3 yıl önce

ugurcansayan

"Geriye/gerime/arkaya/arkama dönmüş olacağım." demiş oluyorsunuz.

3 yıl önce

celine74404

Be+v3 passive yapar.

2 yıl önce

DilsadeGngr

he will had returned oluyor da neden I will had returned olmuyor

2 yıl önce

FatihSyley

I will be back geri döneceğim demek olmaz mı? Doğru cevap olarak çıktı ama garip geldi

1 yıl önce

mtaydemir

Got back de olmaz mi?

1 yıl önce

abdullahbe6

Ben iki dakika içinde dönmüş olacağım nasıl olur

1 yıl önce

abdullahbe6

I will have returned in 2 minute olur mu

1 yıl önce

bozo913512

I will have turned back neden olmuyor?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.