A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A ló is fut éppen?"

Fordítás:Is the horse running too?

3 éve

9 hozzászólás


taschler0903

Is the horse also running ?

3 éve

FerencSchu

Ez tökéletes.

2 éve

timike1
timike1

is the horse running now

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A "now" fölösleges, mert a folyamatos alak már jelzni a jelenidejűséget az "is" szó fordítása viszont hiányzik.

3 éve

timike1
timike1

Igaz, bocsánat.

3 éve

wohin0
wohin0

also is the horse running?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az "also" ebben az esetben csak a végére kerülhet.

3 éve

narancs12

Miért kell a : too??

3 éve

aptg.gabi

Mert too jelentése magyarul is, azért

3 éve