1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Where are they tonight?"

"Where are they tonight?"

Переклад:Де вони сьогодні ввечері?

January 14, 2015

6 коментарів


ani4ka-89

"Куди вони сьогодні ввечері" - На мою думку це вірна відповідь, тому що: 1) будь-який англійсько-український словник дасть як мінімум два переклади слова "Where" 2) в Duolingo ви також подаєте в перекладі два слова 3) всі ще з школи знають, що слово "Where" в перекладі означає де?, куди? 4) Де вони сьогодні ввечері? - якщо розбирати дане речення в українській мові, то воно: не звучить і в такому вигляді зазвичай не вживається! Тому вважаю, що речення перекладене не вірно.


SergioRuido

Якщо ви впевнені у вашій відповіді - користуйтесь кнопкою "Повідомити про проблему", нам легше вносити поправки, обробляючи звіти з цієї кнопки, ніж переглядати всі обговорення..

По реченню - Куди вимагає якогось дієслова руху. Тут його немає. Якщо українське речення Куди вони сьогодні? ще можна розглядати як "неповне", з з опущеним дієсловом, то англійські речення з where так не працюють. Where are they tonight? жоден носій не зрозуміє як "Куди" (напрямок), тільки "ДЕ" (місцезнаходження).

4) Де вони сьогодні ввечері? - якщо розбирати дане речення в українській мові, то воно: не звучить і в такому вигляді зазвичай не вживається! - як ви "розбираєте" речення? І які критерії "звучить-не звучить"?


SergioRuido

comment/4913595

Перечитайте, будь ласка, цей пост.


ani4ka-89

дякую за швидку відповідь, прочитала інформацію по вашому посиланню, тепер все зрозуміло, чому бувають неточності. наступного разу буду писати в "повідомити", якщо будуть виникати якісь значні суперечності. Можливо дійсно багато вимагаю, просто згадую вчителя укр. мови в школі, як вона нас добре навчала правильно будувати речення. "Звучить- незвучить" - маю на увазі - на слух.


juliya69

де вони є цієї ночі?...через слово "є" видало помилку, але ж "are" присутнє в реченні


Inkonstantiam

Здаться, саме з "є" - це речення "звучить". :)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.