1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Where are the mirrors?"

"Where are the mirrors?"

Çeviri:Aynalar nerede?

January 14, 2015

11 Yorum


Lumi84

mirrors u okuyuşu hiç anlaşılmıyor :/


Busra1234567

Where demesi de aynı şekilde anlaşılmıyor


bora63097

Aynen nears diyo sanki


ebruhilalk1

Hem glass hem de mirror ayna anlamina mi geliyor?


can38396

Glass benim bildigim bardak demek ama baska anlami da olabilir


sinanmer

Ben doğru söyledim ama yanlış çıktı neden?


AlkanTekba

Herkeş uzuman dilin bilimicisi saniki ajk


zdenurzdem

Bi harfden bisey olmamali


lalelalelale

Nerede aynalar NEDEN OLMUYORMUŞ


Learner.Sportive

They were the good music band

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.