"Usually they are yellow."

Fordítás:Általában sárgák.

January 14, 2015

6 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


A.Zsolti

A 'yellow'-nak van olyan jelentése is, hogy 'irígy, féltékeny'. Lehet hogy itt erről van szó: "Általában irígyek"! :)


Cauldie

azt a jelentest nem ismerem, de angolul (slang) gya'va't jelent a 'yellow'


szamieva

Miért nem jó, hogy "rendszerint sárgák"?


gfghh3

Nem fogadja el


Cauldie

OK, it's incorrect, but it's an attention issue, not a language skill issue. many other times Duo issues a polite "oops, wrong language", and does not count it against them - he is especially considerate of the poor cell-phone students down to their last single heart thread

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.