A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Usually they are yellow."

Fordítás:Általában sárgák.

3 éve

15 hozzászólás


AlmaZsolti

A 'yellow'-nak van olyan jelentése is, hogy 'irígy, féltékeny'. Lehet hogy itt erről van szó: "Általában irígyek"! :)

1 éve

TthKlmn

A hadarásból they are helyett there-t érteni!!!

3 hónapja

BauerKatalin

"Szokásosan sárgák" miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az is jó.

3 éve

jurro

A they az nem Őket jelent?Az azok olyan személytelen.Vagy akkor miért hívják személyes névmásnak?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Egyes szám harmadik személyben van külön személytelen névmás ("it"), többesszám harmadik személyben nincs a "they" a használatos minden esetben.

3 éve

Maminti.
Maminti.

Usually those are yellow - így helyes?

1 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Nyelvtanilag feltétlenül.
Usually they are yellow -> Általában sárgák.
Usually those are yellow -> Azok általában sárgák.
Az ortológus szórend egyébként They/Those are usually...

1 éve

Maminti.
Maminti.

Thanks. I always may trust in you... :)

(Meg kellett néznem az "ortológus" jelentését, hogy értsem az utolsó mondatod, hát ennyivel is többet tudok) :D

1 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

[I may always trust you; szvsz jobb a should vagy can]..

Köszönöm! ;)

1 éve

jurro

Köszi,már értem.

3 éve

JsKiss

Szeretném megkérdezni, hogy a "Sárgák általában" nem elfogadható fordítás?

2 éve

szucs.laszlo

Elfogadható. Én is jelentettem.

2 éve

ZoltnPrain

Az miért nem jó hogy általában sárgák vagytok???

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Többesszám harmadik személy.

3 éve