"The woman goes out."

Vertaling:De vrouw gaat uit.

January 14, 2015

5 opmerkingen


Diegoburg2

wanneer gebruik women en wanneer woman

January 18, 2018

lily381216

Enkelvorm.woman meervoud women

July 24, 2018

TiemeBader

Het kan toch ook zijn de vrouw gaat weg

January 14, 2017

SanneS2005

nee, omdat de vrouw gaat bijvoorbeeld naar een feest: de vrouw gaat uit

February 17, 2017

Lenkvist

Inderdaad. Let er wel op dat na "omdat" de woordvolgorde verandert. De persoonsvorm verplaatst naar het einde > "omdat de vrouw bijvoorbeeld naar een feest gaat".

February 17, 2017

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.