Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The woman goes out."

Vertaling:De vrouw gaat uit.

3 jaar gelden

5 opmerkingen


Diegoburg2

wanneer gebruik women en wanneer woman

7 maanden geleden

lily381216

Enkelvorm.woman meervoud women

3 weken geleden

TiemeBader

Het kan toch ook zijn de vrouw gaat weg

1 jaar gelden

SanneS2005

nee, omdat de vrouw gaat bijvoorbeeld naar een feest: de vrouw gaat uit

1 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

Inderdaad. Let er wel op dat na "omdat" de woordvolgorde verandert. De persoonsvorm verplaatst naar het einde > "omdat de vrouw bijvoorbeeld naar een feest gaat".

1 jaar gelden

Verwante discussies