Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The woman goes out."

Vertaling:De vrouw gaat uit.

3 jaar gelden

7 opmerkingen


Diegoburg2

wanneer gebruik women en wanneer woman

8 maanden geleden

lily381216

Enkelvorm.woman meervoud women

2 maanden geleden

TiemeBader

Het kan toch ook zijn de vrouw gaat weg

1 jaar gelden

SanneS2005

nee, omdat de vrouw gaat bijvoorbeeld naar een feest: de vrouw gaat uit

1 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

Inderdaad. Let er wel op dat na "omdat" de woordvolgorde verandert. De persoonsvorm verplaatst naar het einde > "omdat de vrouw bijvoorbeeld naar een feest gaat".

1 jaar gelden

timgrootobbink

"The woman goes out" = enkelvoud ''The woMEN ??? out'' = meervoud Wat moet ik op de vraagtekens zetten? Gewoon een vraagje

3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

The women go out.

  • I go (ik ga)
  • you go (jij gaat/u gaat)
  • he/she/it goes (hij/zij/het gaat)
  • we go (wij gaan)
  • you go (jullie gaan/u gaat)
  • they go (zij gaan)

The women go out. They go out. (De vrouwen gaan uit. Zij gaan uit)

3 jaar gelden

Verwante discussies