1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have not asked your name."

"I have not asked your name."

Çeviri:Ben senin adını sormadım.

January 14, 2015

15 Yorum


senersemra

sana adını sormadım neden olmadı


Ecrin907692

Çünkü orada 'I' kelimesi yani 'ben' kelimesi var


Avni86

sana dememiz için to you olması gerekiyodu


zaman12

sana adını sormadım = I have not asked your name to you.


Kenan0611

BEN SANA ADINI SORMADIM


fevzi892693

Ben size adınızı sormadım .kabul etmiyor


sonterekeme

orada yönelme var ama soruda yönelme yok your name senin adın, sizin adınız (ben adınızı sormadım derseniz de kabul edebilir, çünkü yönelme yok)


metin630501

I haven't asked your name.


gaziosmanctn

Neden did değil de have?


ironriver

"isminizi sormadım"--> OK


Hanife209608

'Ask for someone /something'değilmiydi?Niçin ' for' gelmedi


MetinErtop

Sana adını sormadım da aynı ama kabul etmedi


Avni86

to you olmadığı için sana demiyor


[aktif olmayan kullanıcı]

EmirhanYlm2

    sana ismini sormadım yazıyorum yanlış çıkıyor ne aptal bir program

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
    Başla