"Elephants?"

Traducere:Elefanți?

acum 3 ani

18 comentarii


RalucaAndr18

Pai se repeta ca asa trebuie,daca nu ai stiut prima data îti mai da odata sa vada ca ai înteles

acum 3 ani

KlonkyKlon

Si la mine

acum 1 an

AyyseDeniz

Imi place mega tare Dolingo

acum 1 an

AmiraTudic

Elefanți? Da exact elefanți! :)

acum 1 an

rebeca583113

Sa vada daca ai inteles

acum 2 ani

Maria469021

La mine s-a repetat de 8ori , serios!

acum 2 ani

geolic

se repeta nu stiu de ce

acum 3 ani

Mihaela39065

Se repeta ca sa vada daca ai inteles! :)))

acum 2 ani

Eduard590201

Mie mi-a picat de 2 ori la rand

acum 3 ani

Rosie550778

Serios?

acum 2 ani

Eduard590201

Ciudat

acum 3 ani

rebeca583113

Daca nu ai stiut prima data

acum 2 ani

IanissEmil

Trebie sa fie scris elephans

acum 2 ani

Rosie550778

Ba nu! Elephans se citeşte elefăns. Dacă vrei să traduci cuvântul elefanţi, scrii elephants. De ce, afli acum: Elephants se citeşte elefănţ şi înseamnă elefanţi, pe când elefans se citeşte elefăns şi înseamnă ? Se aude aşa din cauză că e britanic.

acum 2 ani

iulia396018

Mie mi-a zis că e greșit fiind că nu am pus semnul întrebării!

acum 1 an

Adelina190331

Enyella10, o sa te buimaceasca duolingo

acum 2 ani

solonari_ana

De 3 ori elefanți?

acum 3 ani

enyella10

Yes

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.