"My shoe"

Traducere:Pantoful meu

acum 3 ani

16 comentarii


Karynuta

De ce ? Doar shoe=pantof. Voi de ce vreti sa schimbati? Si pe bune papuc!?! Normal ca va dat GRESIT. Corect esa pantof

acum 3 ani

Karynuta

*Era

acum 3 ani

TomniucAle

Da

acum 3 ani

AndreiRant

corect are dreptate

acum 1 an

Kitty2217
Kitty2217

De ce nu e corect si papuc?

acum 3 ani

Anna802413

Pentru ca papuc=slipper

acum 1 an

TalosMiriam

Si eu am facut la fel si a scris ,,ups nu e corect"

acum 3 ani

Anna802413

DESTEPTII CARE ZIC SA ADAUGE SI PAPUC SAU SE TOT INTREABA DE CE NU MERGE CUVANTUL PAPUC.......NU GANDITI PUTIN LOGIC ?! Uitati-va prin comentarii si o sa va dati seama de ce nu merge. Sunt cel putin doi oameni care au incercat sa va explice

acum 1 an

comyne6

Cum este ,,pantoful meu" de ce nu este si the cum este articol?

acum 1 an

CristianaC263201

Nu se folosește; the" în engleză când este adjectiv posesiv,(my shoe, your book, his dog etc) . În română îl traduci articulat pentru că nu poți spune pantof meu carte ta .

cu 3 zile în urmă

TheLifeInRo

Nu e corect paoacul. Exista alt cuvant care se traduce papucul

acum 3 ani

Kills112

Slippers=Papuci

acum 2 ani

SpartanFighter

stiu cica este pantof si nu papuc dr papuc nu este corect??????????????

acum 2 ani

SpartanFighter

papuc nu ar trebui acceptat??????????????????????????

acum 2 ani

thomas63263

Papuci e ceva si pantofi altceva

acum 1 an

AmaliaMari715839

În Ardeal, cuvântul papuc se folosește pentru aproape orice fel de încălțăminte. Din acest motiv apare o problemă de neînțelegere.

cu 3 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.