1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are negative people."

"They are negative people."

Fordítás:Ők negatív emberek.

January 14, 2015

9 hozzászólás


BurisOrsolya

"negatív emberek ők" miért nem jó?


Zol74

ők negatív személyek


Abenhakan

Az "persons" lenne.


barnak01

Negatív emberek? zárkózottak, maradiak (elutasítják a változást), depresszíósak vagy míre gondoltok mint negatív emberek?


Zzzzzzazzz

Borúlátó - Ezt elfogadta


shackerrrvolan

(a person-nak people a többes száma)


L4mie

Szerintem is...magyarban nincs olyan, hogy negatív ember.... akkor lehet mínusz ember is.


Tams257109

A "people" a "person" többesszáma is! A "negatív" nem magyar szó! Fordítása nemleges, elutasító, mogorva, szembenálló, borulátó, kedvetlen, rosszhiszemű stb.!!!


Priska89641

Ők elutasító emberek?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.