1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Noi mâncăm și noi bem."

"Noi mâncăm și noi bem."

Traducere:We eat and drink.

January 14, 2015

15 comentarii


iustin.juve17

Am si eu o intrebare? Pluralul in limba engleza nu se face cu s? Si dc aici nu e asa?


fantomitzah

Pluralul la substantive. Aici nu ai niciun substantiv.

La verbe la prezent apare s-ul doar la persoana a treia singular.


Luciana218868

Pentru că aici ai un pronume nu un substantiv


Finau3

Sunt foarte usoare toate


delia12312

Nu chiar daca esti incepator,Finau3


Svetlana390447

Trebuia sa fie cuvântul ,,we" de doua ori la răspuns, dar aici este numai o data


OlgaGutulea

We eat and we drink


AniCopacea

Am pus s la sfarsit


Patricia..6jsCaP

Nu am avut toate cuvintele cea ce ma deranjeaza


carmen857718

Am raspuns la intrebare :noi mincam si noi bem ,am scris we eat and we drink ,mi sa raspuns ca am scris gresit ,ca trebuia sa scriu ,,we eat and drink ,de ce am gresit?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.