A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The court"

Fordítás:A bíróság

3 éve

5 hozzászólás


szabob74

A bíróság szót courts-nak ejti, vagyis többesszámba!

3 éve

barnak01
barnak01

Nem szerintem simán s nélkül ejti

3 éve

hajnalgyongyver

udvart is jelent

3 éve

karak74

Speciális értelemben igen. Itt négy főnévi jelentéssel foglalkoznak. Ezek egyike a magyar "várudvar"-hoz hasonló. (Azaz épületek által körbezárt burkolat nélküli tér, vagy rövid útszakasz.)

1 éve

eminens2

Ha ige-ként használjuk, jelenti: udvarol, teszi a szépet. 2018.09.08.

1 hete