1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ваш колір - блакитний."

"Ваш колір - блакитний."

Переклад:Your color is blue.

January 14, 2015

4 коментарі


Valentin223

Чому неможна Your color - blue


Constantinum

Взагалі привчайтеся, що в англійській мові як і у всіх інших європейських мовах (у тому числі польській), Ви не можете просто сказати:

я красива, він дивний, вони вдома, ви на роботі.

Привчайтесь до того, будь який іноземець буде говорити:

я є красивий, вона є дивна, вони є вдома, ви є на роботі.

Так зване дієслово бути (є) – одне з найважливіших дієслів у будь якій іноземній мові.

У англійців – to be. У німців – sein. У французів – être. У італійців – essere. У поляків – być.


Constantinum

У англійській мові, на відміну від мов слов'янської групи не прийнято замінювати форми дієслова to be дефісом.

Для скорочення можна використовувати форми 's / 're / 'll / etc.. Навіть якщо прибрати з речення дефіс, Ваш колір синій буде мати сенс і не вважатиметься помилкою. Англійською ж Your color blue - це помилка.

З найліпшими побажаннями.


tRg21

Правильно буде your color is blue

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати